Recent Posts

miercuri, 3 aprilie 2013

Bratara "Traditions in gold" si Balul ASE 100



     Intotdeauna mi-au placut motivele traditionale, cultura unui popor exprimata prin moda. Am apreciat foarte mult momentul in care tot mai multi designeri romani au imbratisat portul popular si l-au readus in atentia oamenilor. 
     Bratara pe care am ales sa v-o prezint azi nu are motive traditional romanesti ci mai degraba persane. De aceea, am alaturat panglicii, agate si un lant metalic auriu pentru a ne aminti de bogatia acestui popor. Bratara "Traditions in gold" are un diametru de 17 cm si o puteti achizitiona dand click aici   

     De asemenea, vreau sa va mai spun ca anul acesta, Academia de Studii Economice Bucuresti, a carui studenta am fost, implineste 100 de ani de la infiintare. Cu aceasta ocazia, conducerea a organizat un bal in cadrul caruia va avea loc si un concurs de Miss&Mister. Veronique's Boutique este unul din sponsorii principali ai evenimentului si totodata membru al juriului. Am pregatit multe surprize si premii pentru domnisoarele participante si sper ca evenimentul va fi cu adevarat deosebit. 


0 comentarii: