Recent Posts

joi, 4 aprilie 2013

Colier "Fancy Balerina" & Pas Boutique



 


     Dintotdeauna am fost fascinata de eleganta si delicatetea balerinelor care par ca plutesc pe scena. Am citit si numeroase articole despre munca si sacrificiile pe care o balerina le depune pentru a ajunge sa excleze in acest tip de dans.  M-am si inspirat din articolele vestimantare pe care acestea le poarta si am creat tutu-urile pe care le puteti gasi in prezent pe veronicastuiclaru.ro. Am continuat cu realizarea a trei coliere cu balerine pentru a fi purtate atat de cele care practica acest dans cat si de noi, cei care suntem fascinati de ele.
     Colierul "Fancy Balerina" este realizat din accesorii cu aspect antichizat, dantela si panglica satinata. Are o lungime de 65 cm. Il puteti achizitiona dand click aici.

 
 

     Colierul "Fancy Balerina"  a fost realizat in 3 nuante diferite, insa la cerere se poate realiza pe orice culoarea dorita. Nu trebuie decat sa imi dati un e-mail la adresa veronica@vboutique.ro

     De asemenea, aceste 3 coliere se gasesc si in magazinul Pas Boutique unde veti gasi si alte produse dedicate balerinelor.

0 comentarii: