Recent Posts

joi, 20 martie 2014

Anotimpul florilor

     Ador primavara, cred ca este cel mai frumos anotimp. Soarele e potrivit, nici prea cald, nici prea frig, vantul adie, ziua e din ce in ce mai lunga si peste tot infloresc copacii. Pe langa primavara mai ador florile: imi place sa le primesc, sa le daruiesc si sa le cresc. Anul acesta chiar mi-am plantat flori pitice si tot felul de ierburi aromatice. Acum le verific zilnic sa vad cat au mai crescut, zici ca sunt popa Tanda din nuvela lui Slavici. Va incurajez si pe voi sa puneti seminte in ghivece si sa cresteti ceva: flori, ierburi aromatice sau chiar iarba normala, arata foarte frumos in fereastra, verde si proaspata. Si ca sa va dau un impuls in acest sens, am realizat doua ghivece cu rol decorativ in care sa puneti ghivecele suport pentru plante. Bineinteles, atunci cand o sa vi le trimit nu vor fi goale, ci vor veni insotite de pamant si seminte astfel incat sa nu mai pierdeti timp la magazin.



Va place zambila mea?


0 comentarii: