Recent Posts

miercuri, 2 octombrie 2013

A doua aventura


     Dragelor, a venit timpul sa va povestesc despre al doilea cadou personalizat pe care l-am realizat. Este conceput special pentru o mama. Eu consider ca perlele sunt eterne si foarte elegante si de aceea am realizat o bratara speciala din perle de cultura si accesorii placate cu aur. Accesoriile reprezinta buchetele de flori care arata foarte delicat la incheietura unei doamne. Ca si data trecuta am realizat manual cutia in care am asezat bratara. Aceasta este lucrata din carton tare cu irizatii, in interior avand catifea. Pe capac am lipit o eticheta pe care am scris cuvantul "Mama", un cuvant ce mie imi starneste emotii foarte puternice. De asemenea, am realizat si o felicitare, din acelasi carton pe care l-am folosit si la cutie. Intrucat este toamna, si frunzele incep sa se coloreze foarte frumos, pe fata felicitarii am lipit un buchetel de fruze pe care l-am legat cu sfoara. Cutia in care se afla bratara am invelit-o in hartie natur si am decorat-o tot cu frunze si sfoara. 





      Ce parere aveti? Cum vi se pare aceasta ambalare?
    Ca si data trecuta, am lucrat cu mare drag la acest cadou si ma bucur nespus cand duc la bun sfarsit un astfel de proiect. Nu pentru ca s-a terminat ci pentru ca am reusit sa realizez ceva pe masura asteptarilor clientului si pentru ca l-am facut sa zambeasca.

Va doresc o zi minunata!


0 comentarii: