Recent Posts

miercuri, 28 august 2013

Blugi, ploaie si coliere




     Vreme de leneveala: ploioasa si mohorata, numai buna de stat in pat si de citit o carte buna. Imi place toamna, nu ma intelegeti gresit, dar atunci cand soarele este placut, cand frunzele sunt galbene si vantul nu adie. Imi plac fustele si pantofii si trenciurile subtiri, ah da si esarfele matasoase. Imi place si ploaia, dar numai din spatele ferestrelor sau o ploaie calda de vara.

     Azi vreau sa port blugi, desi nu sunt un fan al pantalonilor. Ii port cu pantofi cu toc, o geaca de piele si un colier edgy, "Color my Life", pentru ca lanturile se potrivesc cu restul tinutei, iar snurul colorat adauga un strop de culoare. Nu uit sa imi iau si umbrela de ploaie, umbrela cu mesajul "look at the bright side". E rosie.

     Voi? sunteti fane al carui anotimp?






1 comentarii:

Cora spunea...

Nu mi place toamna ca e frig si mi trebuiesc prea multe haine.Imi plac in schimb blugii si mi place si colierul.