Recent Posts

luni, 9 septembrie 2013

Dor de vara


     Dragelor, drept sa va spun, mie deja mi-e dor de vara. Desi nu pot sta la soare (fac o alergie ciudata de cativa ani), imi place balaceala si plimbatul pe inserat, statul la terasa in mijlocul noptii si senzatia de vacanta continua, lucruri pe care deja nu le mai pot face. Astfel, atunci cand mi-e dor de ceva sau cineva, iau cu mine un obiect sau un accesoriu care imi aminteste de o persoana, o senzatie sau chiar de un anotimp, cum e cazul de fata. Iar bratarile "Agent Skully","Summer", "Pink Fantasy", "Day Dreaming" si "Hippie Love" imi aduc perfect aminte de vara, de nisip, de mare si de Vama Veche, de vacanta si de leneveala, de apusurile toride si de campurile inflorite. 





     Cu toate acestea, mereu am privit Toamna ca pe un nou inceput si vreau sa va spun ca pregatesc cateva surprize in viitorul foarte apropiat. Shht, nu mai spuneti, Veronique's Boutique va deveni un boutique pe bune. Mai multe detalii cat de curand .


Va doresc un inceput de Toamna superb si plin de realizari!

0 comentarii: