Recent Posts

vineri, 23 august 2013

Un weekend fantastic!

     Hello, mes chers kittens! E vineri si la sfarsitul zilei lasam deoparte tinutele de birou si le imbracam pe cele de weekend. Eu mi-am propus ca in acest sfarsit de saptamana sa port rochii vaporoase si coliere statement, pentru ca vreau sa fiu admirata oriunde m-as duce. De-a lungul drumului maturizarii din punct de vedere stilistic (perioada ce inca nu s-a incheiat) am invatat ca o femeie trebuie sa arate perfect indiferent ca se duce pana in piata, in parc sau la un eveniment sofisticat. Totul incepe cu alegerea tinutei potrivite si se termina cu detaliile legate de unghii, par, machiaj si cel mai important din punctul meu de vedere: accesorile. Un accesoriu bine ales poate salva oricand o tinuta nu foarte reusita! 
      Astfel, m-am gandit sa va prezint trei dintre cele mai frecvente situatii si tipuri de tinute  pe care le putem avea in weekend si modul in care eu as alege sa le accesorizez:
- o iesire la cumparaturi - tinuta casual chic compusa din blugi/pantaloni lungi si un tricou sau bluza basic sau o rochie lunga din jerse si o camasa de blugi innodata in talie - orice ai alege ideea de baza este sa te simti comod. Cum tinuta este simpla, as opta pentru un colier statement care sa ii dea un plus de valoare. Propunerile mele sunt colierul "Chic Casual" pentru o tinuta mai sweet si "Golden Cat" pentru una cu accente punk rock.




- iesire cu prietenii in oras, clubbing - o rochie vaporoasa (caci inca e vara si inca e foarte cald) eu as opta pentru una cu un croi mai deosebit de genul scurta in fata si mai lunga in spate purtata cu botine sau o fusta conica si camasa iubitului purtate cu tenesi. In functie de cat de elaborata este rochia, as opta pentru o pereche de cercei statement sau bratari aurii. Daca rochia/bluza/camasa nu prezinta detalii in partea de sus, o putem accesoriza cu un colier, ideea este sa nu aratam ca un pom de Craciun. Eu sunt adepta sintagmei "Less is more". Propunerile mele sunt colierul "Color my Life", "Blue Cobalt" si "Pink Tassels" pentru cele mai jucause





- iesire cu iubitul - ei aici deja este o alta poveste (#smile) - tocurile sunt un must pentru ca ne fac mai inalte (eu stiu ca am nevoie) si ne subtiaza picioarele facandu-le mai zvelte. De asemenea o rochie sau o fusta sunt obligatorii, pentru ca ne fac mai feminine. Ati observat ca din ce in ce mai putine femei poarta rochii sau fuste? Puteti opta pentru rochii vaporoase, din jerse pentru ca se muleaza minunat pe forma corpului (si nu, nu ma refer la acele rochii scurte si decoltate) sau o fusta cu pliuri. Accesoriile statement sunt de asemenea un must. Totul trebuie sa fe glam si sa ne scoata in evidenta latura feminina, pentru ca iubitul vrea sa stie ca a iesit cu o femeie si nu cu cel mai bun prieten sa cineze. Propunerile mele sunt colierul "Queen of the night", "Long Summer" sau "Evening Pearls".



     Si acum am fugit, ma duc sa ma imbrac cu o rochie vaporoasa, sa imi iau cartea si sa lenevesc in balansoar. 
Va doresc un weekend fantastic!




1 comentarii:

Cora spunea...

Pentru cumparaturi cu siguranta as alege colierul "Color my Life" si pentru restul sunt prea multe variante ca sa ma pot decide , deobicei las pe ultimul moment :)).