Recent Posts

joi, 26 iulie 2012

My wedding invitations

Pentru ca sunt destul de priceputa la "mesterit" diverse, dupa cum bine stiti, am decis sa imi realizez singura invitatiile pentru nunta. Am studiat problema foarte serios (am urmarit zeci de tutoriale, am citit articole) si am aflat de ce am nevoie pentru asta: carton, panglica, lipici, siiii un cuttlebug. Acum dupa ce am folosit-o, pot spune ca e cea mai tare, cool masina :) Foarte usor de manevrat si cu rezultate spectaculoase. 
Modelul de invitatie pe care mi l-am nu este unul original, creat de mine, ci m-am inspirat din acest model realizat de Meda Halmaciu
Iata si rezultatul


Cum vi se par?

4 comentarii:

Unknown spunea...

suuuuuperbe! chiar ieri ma gandeam ca am sa-mi fac totul pentru nunta mea :D de la decoratiuni,marturii pana la invitatii. asta zic acum, inca nu-mi dau seama ce munca titanica presupune :))

Veronica Sticlaru spunea...

Multumesc :) tot eu voi face si marturiile, place card-urile, meniurile, numerele de masa, poate si ceva decoratiuni. Va voi tine la curent :)

Anonim spunea...

imi faci si mie :):D

Veronica Sticlaru spunea...

@Anonim: ma bucur ca iti plac, astept mail :)