Recent Posts

luni, 21 noiembrie 2011

Fusta din piele eco

In primul rand trebuie sa imi cer scuze ca iar am disparut din peisaj, insa am lucrat la niste piese noi pe care am sa vi le prezint in zilele ce urmeaza. Daca mai tineti minte aceasta postare , ei bine iata si fusta in totalitatea ei.


Brosa din piele - 35 lei

Fotografiile sunt realizate de Hamzescu Catalin (hccphotography@gmail.com)
Model: prietena mea, Elena Mocanu.
Elena realizeaza si niste machiaje absolut fantastice. Le puteti vedea aici: http://www.wix.com/ellemakeup/work
In alta ordine de idei, fusta este realizata din piele ecologica. Este pe elastic si este potrivita marimilor S-M. Funda este detasabila putand fi purtata si ca brosa, sistemul de prindere fiind ac de brosa. O puteti achizitiona dand click aici.

Va doresc o saptamana minunata! 

0 comentarii: