Recent Posts

joi, 12 septembrie 2013

Cadouri personalizate


    Azi va anunt cu bucurie ca am lansat un nou serviciu Veroniques Boutique. Acesta este adresat persoanelor care din lipsa de timp sau inspiratie au dificultati in a gasi cadoul perfect. Tot ce trebuie sa faceti este sa ma contactati pe e-mail la adresa veronica@vboutique.ro sau la numarul de telefon 0763 611 331 si de aici ma voi ocupa personal. In urma unei mici discutii legate de persoana careia vreti sa ii daruiti cadoul voi alcatui o lista de propuneri, dumneavoastra va dati acordul iar eu voi face demersurile in vederea achizitionarii sau crearii acestuia. Ma voi ocupa de ambalare, de crearea unei surprize persoanei careia vreti sa ii daruiti cadoul sau de livrarea acestuia.
      In imagininile de mai jos aveti un cadou special creat pentru un cuplu de tineri casatoriti. Am selectat sase tipuri de ceai in functie de personalitatile lor, le-am ambalat in borcanele pentru a-si pastra savoarea si le-am etichetat cu numele lor si descrierea ceaiului. Nici ambalarea nu este lasata la intamplare: cele trei borcanele din stanga sunt adresate domnului, intrucat am folosit culori si materiale masculine, rosu fiind culoarea sa preferata, iar borcanelele din dreapta sunt adresate doamnei, delicata si romantica. Borcanelele au fost insotite de un set de ceai insa din pacate nu am reusit sa il fotografiez si pe acesta.




     Tariful standard pentru acest serviciu este de 50 RON si poate urca pana la maxim 200 RON in functie de complexitatea cadoului/suprizei si numarul de ore necesare realizarii.

     Cum vi se pare? voi aveti probleme in a gasi un cadou potrivit pentru cei dragi, sef sau cunostinte?

0 comentarii: