Recent Posts

miercuri, 11 septembrie 2013

Boutique

   Dragelor, in sfarsit pot sa va arat la ce am lucrat in ultimul timp. Dupa cum am anuntat intr-o postare anterioara, am facut anumite schimbari si Veroniques Boutique se transforma intr-un adevarat boutique. Incepand de azi ne-am diverificat gama de produse, introducand trei noi categorii: obiecte decorative, inchirieri si cadouri personalizate
     Obiectele decorative se pot personaliza in functie de dorintele voastre in asa fel incat sa puteti darui un cadou unic si inedit. Tot ce trebuie sa faceti este sa imi trimiteti un e-mail la adresa veronica@vboutique.ro sau sa imi dati un telefon la numarul 0763 611 331. Impreuna decidem si alegem cea mai buna solutie care sa se potriveasca cu asteptarile voastre.
     
     Va invit sa le descoperiti accesand www.vboutique.ro







Tablou "Lavanda" - 39 lei 




0 comentarii: