Recent Posts

marți, 5 iunie 2012

Golden Touch

Hello, stiu ca n-am mai postat nimic de foooarte multa vreme si ar trebui sa incetez sa ma mai plang in legatura cu asta. Am reusit sa urc pe site noile produse, de care sunt extrem de incantata si sper sa va placa si voua. In mare parte acestea sunt coliere statement, iar azi vreau sa vi-l prezint pe cel care mie imi place cel mai mult.

Imi place extraordinar de mult aceasta combinatie de culori si m-am bucurat atunci cand am gasit panglicile pe care le vedeti in imagine. Puteti citi mai multe detalii despre acest colier dand click aici
In alta ordine de idei, am inceput sesiunea (bleah), cred ca m-am angajat (astept raspunsul final :) ) si am in minte o gramada de noi proiecte pe care abea astept sa le pun in practica. Busy season! Asa ca, 

va doresc o saptamana extraordinara!

0 comentarii: