Recent Posts

duminică, 18 decembrie 2011

Sarbatori de iarna cu DivaHair


Iata ca mai sunt doar cateva zile pana la Craciun, asa ca trebuie sa ne alegem decoratiunile pentru brad si cele care ne vor impodobi casa. Cu aceasta ocazia, DivaHair a organizat un concurs in care mai multi creatori de handmade trebuie sa realizeze o decoratiune specifica acestei sarbatori. 
Eu am ales sa realizez un bradut stilizat din lana alba si rosie, culori specifice Craciunului, pe care l-am impodobit cu perle si margelute, iar in varf am adaugat o stea de satin.
Mentionez ca in realizarea acestei decoratiuni m-am inspirat din aceasta poza.

Steaua din varf poate fi transformata intr-o decoratiune ce se poate agata in propriul brad, ma refer la cel mare :) cel care trebuie sa atraga toate privirile celor care vor intra in camera.
Decoratiunile vor fi postate intr-un album special pe pagina de Faceboook Diva Hair. In acest album vor putea fi votate accesoriile in perioada 19-26 decembrie. Imediat ce primesc link-ul albumului vi-l voi comunica si sper ca ma veti sustine dand like decoratiunii realizate de mine :)


0 comentarii: