Recent Posts

marți, 18 februarie 2014

Martisor

     It's again that time of the year, cand toata lumea incepe sa umble dupa cadouri, martisoare si flori: se apropie saptamana 1-8 martie, o saptamana dedicata noua femeilor, cand ne dorim sa fim rasfatate si admirate.
     Desi initial nu vroiam ca anul acesta sa mai fac martisoare, din cauza kitsch-urilor existente pe piata si a modului in care a ajuns sa fie privita aceasta frumoasa sarbatoare, intr-o noapte mi-a venit o idee, frumoasa zic eu. Ce ar fi sa intoarcem sarbatoarea martisorului la traditie si la valorile de alta data? Plecand de la aceasta idee, am cautat tot felul de motive traditionale, cusaturi din diferite zone ale tarii, pe care le-am brodat pe etamina si le-am transformat in martisoare. Rezultatul il puteti vedea in imaginile urmatoare:









Mai multe modele pe site, la sectiunea Martisor

Ce parere aveti? Ati purta un martisor cu motive traditionale?

     Maine o sa va povestesc despre martisoarele ce se pot personaliza, caci m-am gandit si la asa ceva.

Va doresc o zi magica!

0 comentarii: