Recent Posts

luni, 11 noiembrie 2013

Tendinte Toamna Iarna 2013 - Lanturi

     Dragelor, saptamana aceasta o sa postez info legate de cele mai noi tendinte Toamna -Iarna in materie de accesorii. Desi nu recomand sa va ghidati dupa acestea, este bine sa le cunoastem pentru a face cele mai bune alegeri stilistice pentru garderoba noastra si de asemenea, alegeri care sa ne avantajeze.
     Trecand in revista colectiile designerilor, nu am putut sa nu remarc faptul ca tendinta majora a acestui sezon o reprezinta purtarea de lanturi masive, atat aurii cat si argintii. Ca si lungime, designerii au mizat pe coliere la baza gatului sau tip chocker. Chanel propune accesorii realizate din lantul celebrei posete 2.55 si creeaza un mix urban, Michael Kors creeaza haine si accesorii pentru o femeie puternica si propune lanturi XXL, iar Lanvin vine cu o abordare jucausa si creeaza coliere cu mesaje amuzante ca: "Help", "Cool", "Love", "Happy", bineinteles tot pe lant. Tot in aceasta tendinta sunt si colierele cu medalioane camee ce apar in show-ul realizat de Bottega Veneta si bratarile cu pandantive XXL ale casei de moda Givenchy.

Chanel

Michael Kors

Lanvin

Bottega Venetta

 Givenchy

     Personal, imi place mult aceasta tendinta, cred ca se pot crea outfituri foarte cool folosind coliere sau bratari cu lanturi, de aceea, am realizat si eu cateva modele. Iata propunerile mele:
Colier "XXl Links" - 34,9 lei









Ce parere aveti?
Ati purta lanturi?



0 comentarii: