Recent Posts

sâmbătă, 8 decembrie 2012

New beginning

Vine o perioada in viata fiecaruia cand simti nevoia sa schimbi ceva, chiar daca situatia actuala este multumitoare. Te plafonezi si incepi sa cauti noul, magia care sa te faca din nou sa iti doresti mai mult. Desi de-a lungul ultimilor 4 ani am crescut alaturi de Veronique's Boutique , am simtit nevoie de a ma individualiza, de a-mi crea o personalitate mai puternica si am decis ca este timpul pentru o schimbare. Am adunat toate fortele din jurul meu si am creat veronicasticlaru.ro
Intrucat mereu am cochetat cu produse feminine si versatile, a venit natural sa realizez o prima colectie inchinata feminitatii.

"Tutu-ul este o fusta light ce imbraca diverse forme: dramatica, senzuala, jucausa, iubareata, spontana, alintata, puternica, indrazneata. Depinde de tine ce personaj vrei sa intruchipezi, pentru ca dupa cum bine stii, femeia poate adopta 1000 de fete. Insa cea mai importanta este feminitatea, asa ca dragelor, sa nu uitam sa fim femei.
Colectia „La dolce vita” isi propune sa reinvie feminitatea old fashion  fara a diminua accentele de modernitate exprimate prin intermediul caracterului puternic al femeii anului 2013.  Un mix echilibrat, ce defineste o adevarata lady."
Trebuie sa multumesc tuturor oamenilor minunati care m-au ajutat sa realizez tot ce mi-am propus:
Sunt tare mandra de rezultat si simt ca toate noptile nedormite au meritat din plin.
Va invit sa explorati noul site veronicasticlaru.ro  si astept cu nerabdare impresiile voastre!

0 comentarii: