Recent Posts

luni, 12 martie 2012

Having fun



In aceasta dimineata, cand am deschis browserul si am vazut postarea Girls just wanna have fun de pe blogul White lace, my heart melt down :) Tutu-ul meu este purtat si accesorizat perfect. Trebuie sa multumesc si Atelier Aiurea , fara de care aceasta colaborare nu ar fi fost posibila. 
 Acest tutu a mai fost folosit si in postarea Joaca de-a surorile de pe blogul Read my mind , unde Lumi Balaban si Diana Cristeau le-au reinterpretat pe surorile Olsen. Ambele pictoriale mi se par geniale si arata cum o piesa vestimentara poate fi purtata in mai multe moduri.

Daca va place acest tutu, il puteti gasi la Atelier Aiurea sau imi puteti scrie un e-mail la veronica[at]vboutique[dot]ro 

Va doresc o saptamana magica si nu uitati sa va distrati! :)

0 comentarii: