Recent Posts

sâmbătă, 27 martie 2010

Flori de primavara

Am terminat aceasta mini colectie de vreo saptamana insa abea ieri am reusit sa pozez articolele si azi sa vi le impartasesc :). De ce ai alege "Flori de primavara"? Pentru ca sunt niste accesorii jucause, colorate, ce pot insenina orice zi de primavara.
Sunt realizate din fetru, tulle, accesorii metalice si margele de nisip.
* Cerceii au o lungime de 6 cm (cu tot cu tortita) si ii puteti achizitiona la pretul de 7 lei.
* Brosele/clame au un diametru de 8 cm. Se inchid cu ac de brosa si prezinta o clama detasabila pentru a putea fi purtate si in par. Le gasiti la pretul de 18 lei.
* Colierele au o lungime de 43 cm si sunt la pretul de 22 lei.



3 comentarii:

Petriioni spunea...

buna,ai un premiu la mine pe blog si cu ocazia asta te-am si adaugat in lista mea de bloguri!o zi plina de culoare!:)

Jewelry Making Tools spunea...

Beautiful springy flowers! I love the colors and materials you used.

Veronica Sticlaru spunea...

@Jewelry Making Tools :Thanks a lot for your apreciation
@ petriionihandmadebijoux: Multumesc tare tare mult :) te aduag si eu acum in lista mea de bloguri